Reno predstavio novi 1.3 litarski benzinski motor sa turbinom

Francuski proizvođač automobila – Reno predstavio je novi 1.3 litarski benzinski motor sa turbinom i direktnim ubrizgavanjem, koji će pokretati modele Scenic i Grand Scenic. Pročitajte detalje.

reno motor 1.3

Novi benzinac sa turbinom i četiri cilindara prodavacaće se širom evrope od Januara 2018. Novi agregat razvijen je u saradnji Renault-Nissan-Mitsubishi alijanse i nemačkog Daimlera. Trenutno je pušten u prodaju na dva modela Renoa, dok će biti primenjivan u ostalim modelima francuskog proizvođača tokom vremena.

Tri varijante različite snage

Novi 1.3 litarski četvoro-cilindrični agregat u osnovnoj verziji ima 113KS, a u opciji su i snažnije varijante sa 138 i 158KS. Obrtni moment se kreće u rasponu od 220 do 270Nm, a najveća vuča se postiže između 1.500 i 3.500 obrtaja.

Najslabija varijanta sa 113 konja dolazi sa manuelnom transmisijom i 6 brzina, dok moćniji modeli mogu da budu opremljeni sa sedmo-stepenim EDC sistemom transmisije.

Reno je imao mnogo opcija automobila koji su poslužili kao uzor za ravzoj novog agregata, zahvaljući širokom asortimanu sopstvene alijanse, kao i partnerstvu sa Dajmlerom.

Navodi se da su u razvoju korišćenja rešenja koja su primenjena u superautomobilu Nissan GT-R, pa je tehnologija obloge motora koja se koristi u motoru GT-R modela primenjena na novom 1.3 litarskom pogonskom sistemu Scenica.

Nemci su nadgledali standarde kvaliteta motora, zajedno sa alijansom, a u te svhre je sprovedeno 40.000 sati testiranja novog 1.3 litarskom motora. Agregat se proizvodi u španskoj fabrici Renoa u Valjadoidu.

Poboljšanje performanse modela

Scenic i Grand Scenic imaju koristi od novog motora, poboljšana je potrošnja goriva, a smanjena je emisija štetnih gasova.

Kako se vama čini razvoj malih benzinskih motora sa turbinom? Da li ste skeptični za budućnost vozila, sa sve većim tendencijama smanjivanja radne zapremine i oplemenjivanja složenijim turbo sistemima?

Sve manje proizvođača radi na razvijanju atmosferaca, koji su znatno jednostavniji za održavanje i dugotrajniji. Da li je ovo prećutni dogovor proizvođača na globalnom nivou, da se razvijaju motori koji smanjuju radni vek vozila?

Iako je ova praksa dobra za nas, jer ćemo češće otkupljivati vozila, nismo zadovoljni smerom u kojem auto-industrija ide sa razvojem SUS motora.

Stigao je – legalni Aston Martin Vulcan

Prva legalna verzija putničkog automobila Aston Martin Vulcan je stigla!  Auto-tjunerska kuća RML Group je modifikovala crveni Vulcan koji može da prođe tehnički pregled i dobije registarske tablice. Pogledajte kako izgleda.

aston martin vulcan

Tjunerska kuća je prikazala svoju novu kreaciju na društvenim medijima, koja je na oko imala minimalne vidljive promene u dizajnu. Uz tanak, horizontalni LED far koji se nalazi na standardnom modelu, tjuneri su dodali set farova koji izgleda kao da je skinut pravo sa modela DB11. Dodat je i grb na prednjoj rešetki hladnjaka, kao i registarska tablica.

Nije bilo reči o modifikaciji mehanike, ali je verovatno bilo prerada koje su učinile Vulcan tišim.

Šta treba da znate o standardnom modelu

Aston Martin je predstavio Vulcan 2015. godine, kao najekstremniji automobil engleza u čitavoj istoriji kompanije. Auto je debitovao na sajmu automobila u Ženevi, a od tada je bio nedostižan san mnogih, do danas.

Nedostižan, jer nikada nije bilo planirano da ovaj automobil napusti stazu. Napravljen je isključivo za vožnju na stazi i ne ispunjava uslove da bude registrovan.

Koliko je Vulcan brz?

Budući da je ovo najekstremniji Aston Martin model, sigurno se pitate koliko je brz? Morao je da bude brži od moćnog One-77, koji je sa svojih +700 KS i motora zapremine 7.3 litara i 12 cilindara jurio 354 km/č.

Nažalost, Aston Martin nikada nije objavio precizne podatke o ubrzanju i maksimalnoj brzini. Samo da je sprint do stotke kraći od tri sekunde, kao i da je maksimalna brzina veća od 320 km/č.

Aston Martin Vulcan će biti jedan od najređih hiper-automobila na svetu. Sa samo 24 planirana primerka, svaki od kupaca će proći kroz intenzivnu obuku koja se obavlja u više faza.

aston martin vulcan

Automobil se nalazi na samom vrhu Aston Martin asortimana, pa možete pretpostaviti da je cena „vrhunska”. Vulcan dolazi po ceni od 1.5 miliona funti.

Da li će ovo biti jedini primerak legalnog Vulcan modela, ili će možda u budućnosti Džejms Bond provozati jedan u nastavku filmske franšize?  Sigurno ne bi dao svoj stari Astor Martin na otkup vozila.

BMW otkrio svoju električnu budućnost

BMW je otkrio ambiciozne planove koji predviđaju da će učešće u prodaji električnih vozila iznositi skoro četvrtinu do 2025. godine. Evo kako će se taj plan odvijati.

Zajednička platforma za sva vozila

BMW će koristiti zajedničku platformu koja će mu omogućiti da proizvodi ne samo dodatke svojoj i seriji električnih vozila, već i plug in hibrida i potpuno električnih verzija popularnog modela, uključujući seriju 3.

Plan je deo šire strategije nemačkog proizvođača koja glasi Broj jedan > Sledeći, koja cilja da nadogradi postojeću politiku koja je dovela do izrade „i” i „iPerformance” asortimana.

Očekuje se da će BMW proizvesti 25 električnih vozila do 2025, od kojih će 12 biti potpuno električna, a u istom roku, kompanija očekuje da će između 15 i 25 prodaje dolaziti od elektrifikovanih modela.

Centralni deo plana je modifikovana BMW CLAR platforma, koja će biti predstavljena 2021 uokviru iNEXT modela, perjanice serije i, koja će predstaviti poslednju autonomnu tehnologiju nemačkog proizvođača.

Za razliku od šasije koja se koristi za i3 i i8 modele, nova CLAR i FAAR arhitekture su potpuno skalabilne i mogu da se koriste i za modele sa SuS motorom, plug-in hibridima ili potpuno električnim vozilima.

Arhitekture imaju dva bazična formata, a jedina razlika je visina baterija:

  • niža konfiguracija za limuzine i kupee
  • viša konfiguracija predviđena za SUV modele

BMW potvrđuje da će sva vozila koja koriste novu platformu, uključujući konvencionalne modele, biti neznatno viša od aktuelnih modela – ali insistira da će ovo biti neutralisano upotrebom većih točkova.

Budućnost BMW – Gen 5

Modeli iz serije „Gen 5” će koristiti novi, kompaktniji električni motor, koji će dolaziti u više varijanti – 100kW (134 KS) i 190kW (255KS) za osnovne modele i 250kW (335KS), i više od 300kW (443KS) za sportske modele.

Modeli FAAR sa pogonom na prednje točkove će imati motore snage do 200kW, dok će CLAR modeli sa pogonom na zadnjim točkovima imati više od 220kW. BMW takođe navodi kako će nova arhitektura moći da podnese motor na obe osovine, a u najjačim verzijama, čak tri motora za potencijalnu snagu od 800KS i sprintom do 100 km/č za manje od 3 sekunde.

Naša strategija je da vršimo otkup BMW vozila do 2025. ali i nadalje.

Evo koliko će koštati TESLA kamion

Američka kompanija Tesla objavila je očekivane cene za svoje električne kamione. Standardna verzija sa rasponom 480 km će koštati oko 150.000$, dok će verzija od 800 koštati 180.000$. Evo i zašto…

tesla kamion

Kako biste rezervisali svoj Tesla kamion, neophodno je da podnesete depozit od 20.000$. Pored standardne verzije i one sa većim rasponom, na raspolaganju je i ograničena serija sa cenom od 200.000$.

Novi električni kamion predstavlja ulazak kompanije na tržište komercijalnih vozila. Moći će da povuče istu količinu koliko i standardni dizel kamioni, samo što će imati performanse slične električnim automobilima.

Ubrzanje kao u hečbeku

Navodno će ubrzanje od 0 do 100 km/č ostvariti za manje od 5 sekundi i to sa prikolicom! To je na konferenciji za štampu izjavio izvršni direktor kompanije Elon Mask. Brojka raste na 20 sekundi ako se kamion nalazi pod punim opterećenjem od 36 tona.

Za razliku od dizel kamiona, kojima je maksimalna brzina obično 70 km/č, Tesla kamion će moći da razvije oko 105 km/č. Iako je u mnogim zemljama ograničenje brzine za kamione 90 km/č.

Sa maksimalnom težinom od 36 tona i konstantnih 100 km/č, kompanija se hvali rasponom od 800 kilometara na osnovu samo jednog punjenja baterije.

Aerodinamičniji od Bugatija!

Impresivnija činjenica jeste koeficijent vazdušnog otpora, koji iznosi samo 0.36cd, što ga čini efikasnijim od Bugatijevog hiperautomobila Chiron (0.38), a duplo više efikasnijim od standardnih dizel kamiona (0.65 – 0.70).

To postiže zahvaljujući karakterističnom obliku prednjeg dela, automatski podesivim zakrilcima koji mogu da „pokriju” prikolicu i potpuno ravnom pločom ispod vozila.

Tesla tvrdi da će kamion moći da pređe 640 kilometara na osnovu punjenja od pola sata, što je inače zakonski neophodna pauza za vozačke kamiona u Americi.

Pogonsko rešenje kamiona

Svaki točakm kamiona će napajati četiri nezavisna motora, a nezavisno vešanje je tu za lakšu vožnju. Pozicija vozača je na sredini, za razliku od običnih kamiona, a sa strane se nalaze dodatni ekrani.

Mask takođe navodi da će troškovi njegovih kamiona biti niži od običnih, a da se u slučaju vožnje u konvojima prenos Tesla kamionima više isplati od železnice!

Nije novost da Mask priča „svašta”, a da li će moći da ispuni sva obećanja ostaje da se vidi. Sačekaćemo 2019. za kada je zakazana proizvodnja.

Mi se radujemo sve većoj elektrifikaciji iz više razloga. Zdravije okruženje i više otkupa vozila za nas!

 

Mercedes iznad S klase! (900 konja)

Specijalisti za modifikaciju Mercedesovih vozila – Brabus, predstavili su dve ekstremne varijante limuzine S klase – zasnovane na fejsliftovanom S63 AMG i luksuznoj Mercedes Maybach S650 limuzini. Pogledajte detalje.

brabus 700 napred

Brabus 700 je zapanjujuća verzija fejsliftovanog S63 AMG-a. Standardni model sa 604 KS i 4voro litarskim tvin tubro V8 motorom je modifikovan u zver koja izbacuje 700 KS i 950 Nm obrtnog momenta, 50 više od standardnih 900 Nm iz S63 AMG.

Ako vam to nije dovoljno ekstremno, Brabus je otišao korak dalje sa Mercedes-Majbahom S650. Nazvan Brabus 900, kojem je tjuning kompanija povećala zapreminu motora sa standardnog 6 litarskog tvin turbo V12 na 6.3 litara. Snaga je povećana na vrtoglavih 900 KS i čak 1.500 Nm obrtnog momenta.

Pa, koliko je brz?

Uprkos tome što Brabus 900 teži skoro tri tone, sprint od 0 do 100 istrčava za 3.7 sekundi, a maksimalna brzina je 350 km/č. Dolazi u ponudi sa kovanim točkovima od 21 ili 22 cola.

Brabus navodi da je luksuzno vozačko iskustvo standardnog S650 Majbaha i S63 AMG-a ostaje isto, uprkos monstruoznim performansama. Obe varijante, 700 i 900 dolaze sa prošivenom kožom ili Alkantara enterijerom, sa opcijom drvenih umetaka pored karbonskih umetaka. Za centralni deo osmišljena je potpuno nova konzola, specijalno izrađena za oba modifikovana modela S klase.

brabus 700 enterijer

Kako bi putnici na zadnjem sedištu imali šta da rade u toku vožnje, postavljena su dva Majkrosoftova Surface 4 Pro tableta, zajedno sa malim stočićem na kojem se mogu postaviti bežični miš i tastatura. Za sve poslovne ljude koji žele da pozavršavaju nekoliko mejlova u toku puta.

Naravno, to ne bi mogli bez internet konekcije, a za to je zadužen 4G ruter, koji obezbeđuje pristup brzom internetu u svakom trenutku.

Obe modela Brabusa – 700 i 900 su dostupni kao fabrički standard. Ali to nije sve! Mušterije mogu dodatno da prilagođavaju ove monstruozne limuzine svojim potrebama. Ipak je reč o luksuznim automobilima najviše klase, uvek će se naći neko ko želi više, a kompanija će mu to rado omogućiti uz adekvatnu cenu.

Mercedes vozila stara više od 20 godina i danas izgledaju atraktivno, pa i ako se radi o E200 klasiku, koji je dobro očuvan. Ako vas zanima otkup vozila marke Mecedes ili bilo koje drugo, slobodno nas pozovite.

Honda se uključuje u igru sportskih EV

Ovo je Honda Sport EV koncept, potpuno električni, sportski automobil sa dva sedišta koji bi mogao da potpuni prazninu u performansama asortimana japanskog proizvođača. Pogledajte više detalja.

honda sport ev koncept

Nakon Urban EV koncepta stiže i Sport

Na sajmu automobila u Frankfurtu koji je održan u septembru, Honda je predstavila novi Urban EV koncept, a sada kao njegov nastavak nam dolazi Sport EV koncept.

Dok je proizvodnja Urban modela potvrđena za 2019. godinu, Honda još nije dala ikakve indikacije kada će i da li će se uopšte puštati u proizvodnju.

Oslanja se na istu EV platformu kao i Urban koncept, mada nije bilo ikakvih tehničkih detalja do sada. Budući da se koncept prikazuje kao sportsko vozilo, vrlo je verovatno da će imati pogon na zadnjim točkovima.

Dele isti dizajn

Kupe sa dva sedišta pozajmljuje istu dizajnersku temu kao i njegov stariji brat – Urban EV, i odiše retro izgledom sa kockastim zadnjim svetlima, okruglim farovima i osvetljenim prednjim amblemom.

Produžena hauba i uzvišeni bočni lukovi mu daju izgled tradicionalnog sportskog vozila, uprkos naprednoj tehnologiji koja se krije ispod karoserije.

Slobodno možemo reći da izgleda poput moderne japanske verzije Korvete Stingrej, samo što nije toliko lep.

Ekološki ciljevi u fokusu

„Honda razvija proizvode koji će voditi društvo u budućnost bez emisija štetnih gasova” rekao je izvršni direktor kompanije Honda Hačigo-san. „Mi ćemo napraviti proizvode koji će kupcima omogućiti lagodniji život.

Ovo novo sportsko električno vozilo je svež predlog iz Honde, osmišljen kako bi pokazao radost vožnje električnog automobila.

EV Sport će imati važnu ulogu u strategiji elektrifikacije japanskog proizvođača. Iz kompanije navode da će do 2030. godine čak dve trećine prodaje njihovih automobila na svetskom nivou biti elektrifikovani u nekoj meri.

Međutim, japanski brend namerava da ispuni ovaj cilj čak 5 godina ranije na evropskom tržištu, gde je svakako najveća potražnja za električnim vozilima.

Više detalja o novom EV Sport konceptu će biti otkriveno tokom tekućeg sajma automobila u Tokiju.

Za koji biste pre dali svoje vozilo na otkup? Honda EV ili Porsche E mission?

 

Porsche predstavio Cayman e-volution kao uvod za Mission E

Porsche je predstavio unikatni Cayman e-volution, električni sportski automobil, koji će nam dati mali uvod u to šta da očekujemo od Mission E modela 2019. godine. Evo o čemu je reč.

porše cayman EV

Potpuno električni Cayman e-volution je predstavljen na Simpozijumu Električnih Vozila u rodnom gradu kompanije – Štutgartu. Porše tvrdi da je njegov sprint od 0 do 100 km/č samo 3.3 sekunde, što kalja obraz benzinskom Cayman S modelu od koga je brži za više od sekund.

Ne treba da nas čudi njegova eksplozivnost, ipak je dobro poznata činjenica da su električni automobili znatno efikasniji na startnoj liniji od svoijh, polako zastarelih, modela sa SUS motorima.

Predstavljen i sistem brzog punjenja energije

Pored novog Cayman EV modela, predstavljen je i novi sistem za brzo punjenje baterija pod imenom ,,Porsche Turbo Charging”. Ovaj sistem za brzo punjenje je osmišljen kao akumulator sa kapacitetom od 320kW, prema navodima nemačkog brenda. Takođe je sposoban da napuni istovremeno dva automobila, puneći baterije svakog električnog automobila sa 160kW energije.

Očekuje se da će mreža Porsche sistema brzog punjenja biti postavljenja na glavnim evropskim saobraćajnicama do 2020. godine, a biće izgrađena u zajedničkoj saradnji sa ostalim nemačkim proizvođačima; Audi, BMW i Daimler učestvovaće u projektu, kao i američka kompanija Ford.

Tizer za Mission E

Otrkiće Cayman E-volution modela na simpozijumu električnih vozila zapravo je predstavljao uvod za Mission E koncept, koji se diskretno testira pred lansiranje 2019. godine. Potpuno električni Mission E će imati impresivan raspon od čak 800 kilometara sa jednim punjenjem, a njegove baterije će moći da se napune na 80% ukupnog kapaciteta za samo 15 minuta!

Proizvođači automobila svakim danom najavljuju nova postignuća u okviru tehnologije električnih automobila, kao i modele električnih vozila koje mnogo obećavaju. Možemo reći sa sigurnošću da električni automobili više nisu budućnost, već sadašnjost. Kompanija koja ne bude išla u korak sa ostalima će ubrzo završiti u zaboravu, a njeni proizvodi će se prodavati samo na otkup vozila, jer ih niko drugi neće kupiti.

Da li vas raduje Porsche Cayman e-volution?

 

Alfa Romeo Stelvio najbrži SUV na Nirnburgu (VIDEO)

Alfa Romeo postavio je novi rekord na stazi u Nirnburgu sa svojim SUV modelom Stelvio Quadrifoglio, sa vremenom od 7:51,7 sekundi. Čime je skinuo 8 sekundi sa prošlog rekorda.

Prvo pa muško

Stelvio je prvi SUV italijanskog proizvođača u njegovoj istoriji dugoj 107 godina, a njegova moć je dokazana obaranjem rekorda koji je prethodno držao Porsche Cayenne Turbo S.

Za krug na stazi korišćen je najmoćniji Quadrifoglio model, koji napaja 2.9 litarski tvin turbo V6 motor, sa 503 konja pod haubom i 600 Nm obrtnog momenta.

Italijanski trkački vozač Fabio Francio obrnuo je moćni Stelvio punih 8 sekundi brže nego što je za točkovima pošlo poršeovom Cayenne Turbo S. Iako je Porše nedavno imao ogroman uspeh na stazi Nirnburga, postavivši sveukupan rekord sa svojim 911 GT2 RS, a ujedno je i prvi proizvođač koji je SUV obrnuo oko Nordšlajfa za manje od 8 minuta. Njegov Cayenne Turbo S završio je krug 7:59,74.

Pored sirove snage koja dolazi iz tvin turbo V6 motora, Quadrifoglio izdanje novog modela Stelvio može se pohvaliti prilagodljivim vešanjem i savršenim rasporedom težine od 50/50 na prednjoj i zadnjoj strani automobila. Što je idealan raspored za neravnomernu površinu puta i veliku promenu u visini koja se nalazi na stazi od 20,6 kilometara.

Ostale karakteristike uključuju diferencijal vektora obrtnog momenta i osmo-stepenu transmisiju kojoj treba samo 150 miliseknudi da promeni odnose kada je Stelvio u trkačkom modulu na Alfa Romeo DNA Pro podešavaču automobila.

Novi rekord SUV na Nirnburgu – Video

Pogledajte video kako novi ponos italijanskog proizvođača Alfa Romeo lomi krivinama trkačke staze u Nemačkoj.

Kupci mogu da biraju opcije kao što su Sparco trkačka sedišta i karonsko-keramičke kočnice iz Bremba. Quadrifoglio će se pridružiti trenutnom Stelvio asortimanu sledeće godine, a cena još uvek nije potvrđena. Kruže glasine da će se ova cifra kretati oko 60.000 funti.

Šta mislite, da li će vlasnici Porsche Cayenna Turbo S dati svoje automobile na otkup vozila u zamenu za novi Stelvio. Dobro, neće ih dati na otkup, oni ipak voze Porsche a ne Alfu.

 

Porsche Mission E – detalji o električnom poršeu

Porše se uključuje: Porsche Mission E, potpuno električni sportski koncept sa četvoro vrata koji je izazvao pravi bum na sajmu u Frankfurtu 2015., ulazi u kasniju fazu razvoja. Evo i detalja.

porse mission e napred

Predsednik poršea Oliver Blum oktrio je nove ključne detalje projekta:

  • dizajniran da popuni prazninu između Panamere i 911 modela
  • potpuno električan, bez SUS motora
  • motori različite snage će biti u ponudi
  • cena će mu biti kao u skladu sa ulaznom Panamerom
  • različit dizajn karoserije moguć u dugom roku

Na nedavno održanom sajmu automobila u Frankfurtu, Blum je rekao da je projekat u roku i da će prototipi biti poslati na testiranje uskoro. Očekujte da će se uskoro pojaviti prve špijunske fotografije.

Nemojte još davati svoje vozilo na otkup, prodaja je najavljena za kraj 2019. godine.

Porsche Mission E – Kako je sve počelo

Porše je još 2015. potvrdio da će putnička verzija Mission E modela biti lansirana do kraja decenije. Ovo je prvi potpuno električni Porše, a neće biti poslednji. ,,Sa ovim modelom jasno govorimo o budućnosti brenda” rekao je tada dr Volfgang Porše. ,,Čak i u svetu motosporta koji se konstantno menja, Porše će zadržati svoju poziciju pri vrhu, sa ovim fascinantnim sportskim automobilom.

porse mission e pozadi

U novu proizvodnu fabriku se ulaže oko 700 miliona evra. U jeku skandala o emisijama koji i dalje drma vlasničku kompaniju Poršea – Volksvagen, tehnologija električnog pogona se ubrzano razvija širom volksvagenovog carstva.

Kako je izgledao Mission E 2015

Sudeći po orignalnom Mission E konceptu iz 2015. sa 600 konjskih snaga, putnička verzija je nešto što vredi čekati. Mission E je sportski automobil sa četvoro vrata, poput zgusnute Panamere, ali sa skromnim stavom koji okreće glave.

Pogotovo sa njegovom belom mat bojom i crno belim felnama i finim detaljima, poput LED svetla preko cele dužine zadnjeg kraja automboila.

Koliko je brz?

Porše tvrdi da Mission E može da sprinta do stotke za manje od 3,5 sekundi, a do 200 km/č za nekoliko sekundi. Maksimalna brzina će biti veća od 250 km/č. Raspored dva motora omogućuje pogon na sva četiri točka, a upravljanje na sva četiri točka sa 911ice pruža agilnost koja bi postidela mnoge slične automobile.

Baterije su postavljene što više moguće niže, kako bi se ostvarilo nisko težište i maksimalna upravljivost.

Da li će Mission E zadržati isti izgled?

Svakako. ,,Dizajn je fiksan” rekao je Blum. ,,Veoma je blizu onome što smo prikazali pre dve godine u Frankfurtu. Biće uzbudljivo, ali malo drugačije od koncepta.”

 

Novi Volvo XC40 biće najsigurniji automobil u svojoj klasi

Volvo kaže da je postigao svoje bezbednosne ciljeve uvođenjem tehnologije razvijene za veće XC90 i XC60.  Iako manji automobil izgrađen na potpuno novoj tehnologiji poznatoj kao Compact Modular Architecture (CMA), XC40 čini se da će biti jedan od najsigurnijih automobila u svojoj klasi.

volvo

Ovo uključuje Volvov paket za bezbednost u gradu koji će biti ponuđen kao standard u Velikoj Britaniji. XC40 će koristiti novi razvoj sistema koji otkriva potencijalne nesreće sa drugim automobilima, biciklistima i pešacima i na taj način automatski usporava automobil

Druga sigurnosna tehnologija uključuje Volvo na poziv, koji automatski upozorava automobil u slučaju moguće nesreće i može pomoći u držanju udaljenosti između automobila i zadržati XC40 u svojoj traci na sigurnoj udaljenosti.

“Moderni gradski život predstavlja kompleksne izazove za vozače, pešake, bicikliste i druge korisnike puteva. Uz XC40 nastoji se smanjiti kognitivno opterećenje vozača. Iako, naši sistemi sigurnosti i podrške vozačima aktivno prepoznaju i ublažavaju potencijalne opasnosti, vozač se može više opustiti i uživati u gradskoj vožnji.”, rekao je potpredsednik Volvo sigurnosnog centra za auto. Naglašeno je da će novija oprema na XC40 biti još jedan korak ka postizanju veće sigurnosti u vožnji i smanjenju broja smrtnih slučajeva, kao i nesreća.

Paket City Safety XC40 je optimizovan da bržu vožnju vozača na putu povuče ukoliko se otkrije potencijalna mogućnost nesreće, gde se kao rezultat javlja zvučni signal upozorenja koji niveliše kočnicu. Ova funkcija je već na XC90, S90, V90 i XC60.

Pored navedenog, Volvo je naglasio opcije 12 – inčnog digitalnog upraljačkog displeja, 9 – inčnog centralnog displeja i integrisanju pametnih telefona, kako bi se moglo pomoći vozačima. Kao primer može se navesti, da lociraju i plaćaju slobodna parking mesta unapred.

Volvo je razvio svoje sigurnosne sisteme nakon analize podataka o nesrećama iz celog sveta, uključujući Kinu, SAD, Nemačku i Veliku Britaniju, kao i svoju bazu u Švedskoj. Zvaničnici kažu da je ova dugogodišnja posvećenost istraživanju podupirala reputaciju za izgradnju sigurnih automobila i daje prednost pred konkurentima, jer se razvoj zasniva na dokazima iz stvarnog sveta, a ne na pretpostavkama i simulacijama.

Kao i kompanija Volvo i naše poslovanje, a vezano za otkup vozila, baziramo na dugogodišnjem znanju i iskustvu, a ne na pretpostavkama. Profesionalno, brzo i efikasno je ono što odlikuje našu delatnost.