Novi stilizovani gradski automobil kompanije Renault, deo je šireg plana da se do 2025. godine plasira 7 električnih vozila od ukupno 14. Naime, cilj je da nova serija automobila bude na električni pogon uz novu CMF-BEV platformu.
Svi pomenuti planovi deo su nove strategije firme, prema kojoj je cilj da do 2025. godine 30% prodaje novih automobila budu električna vozila. Naime, Luca da Meo, koji je u kompaniji Fiat bio zaudžen za ponovno oživljavanje modela 500, smatra da je ovo veoma bitan poduhvat, koji može da uzdigne kompletan brend formiran oko francuskog proizvođača.
Znatno štedljiv, urban, gradski automobil
Šef kompanije, Luca da Meo, najavio je da će korišćenje nove platforme i baterija omogućiti da početna cena modela Renault 5 bude oko 18,500 hilajda funti, što je za 30% manje nego kod modela Renault Zoe.
Nova tehnologija baterija bazirana na niklu, manganu i kobaltu smanjiće troškove po kWh, sa mogućim dometom do oko 400km. Renault 5 električni automobil proizvodiće se pod okriljem ElectriCity postrojenja u koje spadaju tri fabrike na severu Francuske u malim gradovima – Due, Mobež, Ruic. Fabrika u gradu Due biće glavni distributer i proizvođač baterija za sve proizvedene automobile na električni pogon u pomenutim fabrikama.
Renault 5 biće sa standardizovanim motorom od 134 konjske snage za sva manja električna vozila, što će u kombinaciji sa ostalim specifikacijama, doprineti većoj uštedi energije i manjim troškovima za potrošače.
Po svom dizajnu preuzeće neke bitne elemente od modela Renault Clio, koji se proizvodio od 1972. do 1996. godine. Osim toga, novi Renault 5, prototip električne verzije preuzima pojedine estetske detalje od originalne verzije, naročito one vezane za prednji deo automobila i svetla.
Međutim, prema šefu dizajnerskog tima kompanije Renault, novi model dobija na većoj atraktivnosti i urbanom izgledu.
Već isprobana strategija primenjena na tržištu
Još jedna od izjava koja dolazi od šefa kompanije ukazuje na cilj proizvodnje novih modela, a to je ispratiti moderne ekološke trendove, zbog čega se električna vozila i prave. Pored toga, zahvaljujući novoj tehnologiji, cena autmobila će biti nešto niža nego kod drugih proizvođača električnih automobila i u skladu sa platežnom sposobnošću potrošača.
Ova taktika kompanije Renault je pokazatelj već isprobane strategije njihovog direktora za vreme rada u kompaniji Fiat, jer se pokazalo poprilično pametnim prilagoditi se budžetu potrošača, zbog čega je i prodaja bila veća.
U skladu sa platežnom moći potrošača na našem tržištu, najveći broj ljudi se ipak fokusira na kupoprodaju polovnih automobila, koji se voze po nekoliko ili više godina u zavisnosti od kvaliteta.
Da li i vi prodajete polovno vozilo?
Ukoliko želite da prodate stari automobil, a ne možete pronaći kupca, koji bi ponudio realnu cenu, budite slobodni da nas kontaktirate i uvidite zbog čega smo među najboljima na tržištu otkupa starih automobila.
Bavimo se otkupom polovnih automobila svih vrsta, bez obzira na model i stanje, dok uz to nudimo najrealniju moguću cenu.