Mazda implementira promene u skladu sa svetskim trendovima

ruka na crnom volanu automobila Mazda

Čelni ljudi proizvođača automobila Mazda postavili su kao cilj da do 2030. godine svi njihovi automobili budu na električni pogon u nekom procentu, pa u skladu sa tim planiraju da i sledeća verzija sportskog automobila Mazda Miata bude takva.

Takođe, iz kompanije Mazda se najavljuje da bi u narednoj deceniji 25% svih njihovih automobila trebalo da budu potpuno električni, dok će svi ostali imati neku vrstu elektrifikacije u sklopu svog pogona. 

Novi trend koji se postepeno pretvara u obavezu

Širom planete dolazi do uspostavljanja novih zakona mnogih naprednih država u vezi sa emisijom štetnih gasova. U skladu sa tim najavljuje elektrifikacija svih automobila u nekoj meri od strane svih proizvođača automobila. Takođe, iz Mazde najavljuju da će sva njihova vozila biti potpuno električna do 2050. godine.

Među poslednjim od svih, Mazda se uključuje u pomenuti trend sa željom da elektrifikuje sva vozila u narednih 10 godina, uključujući i sportski model Mazda Miata. U tom pogledu, između 2022. i 2025. godine se očekuje ukupno 13 novih hibridnih, električnih ili modela sa električnim priključkom. 

Jedan od njih bi trebala da bude i nova Mazda Miata na električni pogon, dok će se proizvođač potruditi da novi model bude lagan, pristupačan i u skladu sa željama kupaca. Međutim, biti u potpunosti električan automobil, već samo jednim delom.

Još jedna zanimljivost koja stiže iz Mazde nam govori da planiraju proizvodnju sopstvene električne platforme za svoja vozila pod nazivom “Skyactive EV Scalable Architecture” počevši od 2025. godine, kako bi svi modeli od tada pa do 2030. godine bili izrađeni prema tome.

pogled iz automobila na put

Inovacije na svim poljima

Sa druge strane, iz pomenute kompanije još uvek ne odustaju od motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Takođe, sve se više govori o sistemu za autonomno upravljanje kojim bi se pratilo stanje vozača i njegove reakcije. Nakon toga, moguća je reakcija automobila i samostalno parkiranje na bezbednom, kao i poziv hitnih službi.

Još jedna od planiranih inovacija je i saradnja sa proizvođačima automobila kao što su Suzuki, Subaru, Toyota, radi kreiranja bežičnog softvera sa ciljem bolje komunikacije između vozila zbog veće sigurnosti u saobraćaju.

Mazda je japanski proizvođač automobila koji se poprilično visoko kotira na našem tržištu, pa mnogi ove modele kupuju sa zadovoljstvom. Takođe, cena novih Mazdinih automobila prelazi prosečnu potrošnju kupaca na našem tržištu.

Razmislite o prodaji vašeg polovnog automobila

Ukoliko želite da pazarite novi automobil, bilo da je to od Mazde ili nekog drugog kvalitetnijeg proizvođača, potrebna vam je nešto veća suma novca. Razmislite o tome da prodajom vašeg starog automobila, možete prikupiti početni kapital, te pokrenuti planiranje kupovine novog vozila.

Kontaktirajte nas i uverite se u efikasnost našeg poslovanja.