Reno predstavio novi 1.3 litarski benzinski motor sa turbinom

By Otkup Vozila Novosti Коментари су искључени на Reno predstavio novi 1.3 litarski benzinski motor sa turbinom

reno motor 1.3

Francuski proizvođač automobila – Reno predstavio je novi 1.3 litarski benzinski motor sa turbinom i direktnim ubrizgavanjem, koji će pokretati modele Scenic i Grand Scenic. Pročitajte detalje.

reno motor 1.3

Novi benzinac sa turbinom i četiri cilindara prodavacaće se širom evrope od Januara 2018. Novi agregat razvijen je u saradnji Renault-Nissan-Mitsubishi alijanse i nemačkog Daimlera. Trenutno je pušten u prodaju na dva modela Renoa, dok će biti primenjivan u ostalim modelima francuskog proizvođača tokom vremena.

Tri varijante različite snage

Novi 1.3 litarski četvoro-cilindrični agregat u osnovnoj verziji ima 113KS, a u opciji su i snažnije varijante sa 138 i 158KS. Obrtni moment se kreće u rasponu od 220 do 270Nm, a najveća vuča se postiže između 1.500 i 3.500 obrtaja.

Najslabija varijanta sa 113 konja dolazi sa manuelnom transmisijom i 6 brzina, dok moćniji modeli mogu da budu opremljeni sa sedmo-stepenim EDC sistemom transmisije.

Reno je imao mnogo opcija automobila koji su poslužili kao uzor za ravzoj novog agregata, zahvaljući širokom asortimanu sopstvene alijanse, kao i partnerstvu sa Dajmlerom.

Navodi se da su u razvoju korišćenja rešenja koja su primenjena u superautomobilu Nissan GT-R, pa je tehnologija obloge motora koja se koristi u motoru GT-R modela primenjena na novom 1.3 litarskom pogonskom sistemu Scenica.

Nemci su nadgledali standarde kvaliteta motora, zajedno sa alijansom, a u te svhre je sprovedeno 40.000 sati testiranja novog 1.3 litarskom motora. Agregat se proizvodi u španskoj fabrici Renoa u Valjadoidu.

Poboljšanje performanse modela

Scenic i Grand Scenic imaju koristi od novog motora, poboljšana je potrošnja goriva, a smanjena je emisija štetnih gasova.

Kako se vama čini razvoj malih benzinskih motora sa turbinom? Da li ste skeptični za budućnost vozila, sa sve većim tendencijama smanjivanja radne zapremine i oplemenjivanja složenijim turbo sistemima?

Sve manje proizvođača radi na razvijanju atmosferaca, koji su znatno jednostavniji za održavanje i dugotrajniji. Da li je ovo prećutni dogovor proizvođača na globalnom nivou, da se razvijaju motori koji smanjuju radni vek vozila?

Iako je ova praksa dobra za nas, jer ćemo češće otkupljivati vozila, nismo zadovoljni smerom u kojem auto-industrija ide sa razvojem SUS motora.

  • Share: