Kako je pandemija korona virusa uticala na auto industriju?

By Nemanja Filipović Novosti Коментари су искључени на Kako je pandemija korona virusa uticala na auto industriju?

Crveni audi automobil na putu

Kako je korona virus promenio auto industriju i doveo do porasta kupovine vozila preko interneta. 

Pre pandemije, kupovina kola preko interneta je, na neki način, bila očekivana u zemljama EU, dalekog Istoka i severne Amerike. 

Iz tog razloga, došlo je do prave trke između proizvođača vozila, prodavaca, i zainteresovanih strana koje imaju profit od svega toga, gde su se međusobno nadmetali ko će imati bolju strategiju, ko će zauzeti bolju poziciju na online tržištu i ko će razviti bolju platformu za prodaju vozila putem interneta. 

Pandemija korona virusa je znatno doprinela svemu ovome jer se, zbog posledica karantina i samo-izolacije, kod potrošača stvorila potreba da se kupovina vozila iz salona i prodajnih centara, u velikoj meri, preseli na internet. 

Objedinjavanje načina za prodaju vozila kao sledeći korak

Naravno, ovo ne znači da je tradicionalnim prodajnim mestima došao kraj, ali stručnjaci na ovom polju sve više pričaju o pristupu koji će objediniti sve prodajne medijume koji će omogućiti klijentima da kupe vozilo na koji god način izaberu

Razvitkom tehnologije, prodavci automobila su našli inovativne načine da u što većoj meri olakšaju kupovinu automobila preko interneta. Kupci već sada, ukoliko izaberu da kupe vozilo preko interneta, mogu zakazati video ture vozila, a čak i razne metode plaćanja postoje kako bi ceo proces prošao što bezbednije i jednostavnije

Stručnjaci smatraju da će kupci uskoro imati veći uticaj nego ikad 

Šef treće po redu najveće prodajne kuće u Velikoj Britaniji, po imenu Pendragon, Bil Berman je izjavio da je njegova kompanija, na vrhuncu karantina u ovoj zemlji prodavala i isporučivala čak 100 polovnih automobila nedeljno koji su svi kupljeni putem interneta. “Bojali smo se da će se obim kupovine vozila preko interneta smanjiti ukidanje restriktivnih mera, međutim, nama posao sve bolje ide preko interneta kako vreme prolazi” izjavio je u nastavku. 

Čovek koji plaća karticom preko lap topa

Zvanični podaci ove kompanije nam govore i da se između 16% i 19% ukupne prodaje dešava uz opciju dostave vozila na kućnu adresu, bez ikakvog kontakta sa fizičkom prodavnicom.

Stručnjaci smatraju da će, vremenom, kupci automobila biti oni koji će diktirati dalji razvoj tržišta. Za sada je jedna stvar sigurna, a to je da se način kupovine vozila menja i da ćemo uskoro imati mnogo više opcija kada je u pitanju kupovina vozila, bilo da su ona polovna ili nova. 

Otkup polovnih automobila

A, ukoliko vi planirate da prodate vaš polovni automobil, ne možete baš odraditi ceo posao preko interneta kao na zapadu, ali bez brige, jer mi smo agencija koja se bavi otkupom polovnih automobila svih marki i modela, bez obzira da li se radi o vozilu koje je u ispravnom ili havarisanom stanju. Nisu nam bitni ni godište, a ni pređena kilometraža, već samo vaša želja da prodate automobil

Kontaktirajte nas a mi ćemo u najkraćem roku izaći na teren i otkupiti vaš polovni automobil. Dobićete fer i korektnu ponudu, a ukoliko se saradnja uspešno dogovori, keš isplaćujemo odmah na licu mesta.

  • Share: