Battista – najbrži električni automobil na svetu

By Otkup Vozila Novosti Коментари су искључени на Battista – najbrži električni automobil na svetu

Luksuzni automobil

Fabrika Automobili Pininfarina predstavila je na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu u Ženevi najbrži automobil ikada napravljen u Italiji – Battista. U konkurenciji Ferari-ja i Lamborghini-ja, ovaj električni četvorotočkaš odneo je laskavo priznanje.

Pored činjenice da je cena automobila tričavih 2,5 miliona evra te da je trenutno najbrži automobila legalan za vožnju ulicama, činjenica koja okupira pažnju iznad svih ostalih je da je to automobil koji je – potpuno električan.

Lična karta ovog novog automobila

Proizvođač Autmobili Pininfarina tvrdi kako je modelu Battista za ubrzanje do 100km/h potrebno manje od dve sekunde. Granicu od 300 km/h ova zver ostvaruje za manje od 12 sekundi (dobro ste pročitali), a maksimalna brzina je veća od 400 km/h. Punjenje obavlja na pređenih 450 kilometara.

Model Battista ima 1.900 konjskih snaga, dva puta više od Formule 1. Poređenja radi, najprodavaniji automobil u Velikoj Britaniji, Ford Fiesta, ima između 84 i 138 konjskih snaga.

Brzina i elegancija krase Battista model

S obzirom na činjenicu da fabrika Automobili Pininfarina postoji tek malo više od godinu dana, model Battista je bio jedan od najiščekivanijih otkrivanja na Sajmu održanom u martu ove godine. Činjenica da je tako mlada kompanija uspela brzo da preskoči gigante automobilske industrije, izazvala je divljenje i čuđenje, kako kod eksperata, tako i kod publike.

Predsednik Mahindra Group-e, Anand Mahindra izjavio je kako želi da Automobili Pininfarina krenu u smeru potpuno suprotnog od onog u kom se kretao kalifornijski proizvođač električnih automobila – Tesla. Umesto da automobili budu zabavni, brzi i u trendu, model Battista dokazuje da električni automobili mogu da budu luksuzni, ekskluzivni i kolekcionarski.

Dizajn italijanskog automobila

Baterija u obliku slova T koja ide od sredine automobila do zadnjeg dela sedišta u odnosu na spoljno sagorevanje na koje su motori navikli, otvorila je dizajnerima mnogo više prostora da rade.

To je stvorilo drugačiju aerodinamiku. “Bili smo u prilici da istražujemo i eksperimentišemo”, izjavio je unuk osnivača fabrike Pininfarina, Paolo Pininfarina. Hlađenje je manji problem nego kod benzinaca, tako da nisu potrebne prevelike rešetke kao kod ostalih vozila sa visokim performansama.

Nova kompanija – stare ideje

Italijanski proizvođač električnih automobila nije nov u svetu četvorotočkaša. Fabrika predstavlja novoosnovani ogranak Pininfarina-e, legendarne italijanske dizajnerske kuća koja je pomogla da mnoge ideje Ferrar-ja i Alfa Romeo-a ugledaju svetlost dana.

Indijski konglomerat Mahindra Group otkupio je većinu akcija od Pininfarina u 2015. godini. Mahindra ima automobilski odeljak, poseduje Južnokorejsku kompaniju automobila SsandYong Motor i vodi svoj tim u Formuli E.

U međuvremenu, dok maštamo o ovoj luksuznoj mašini, možete nas kontaktirati kako bismo otkupili neko vaše staro ili havarisano vozilo. Dolazimo na lice mesta, a keš dobijate odmah na ruke.

  • Share: