Honda Type R pokorio Nirnburg

Honda preotima od VW-a titulu najbržeg automobila sa pogonom na prednjim točkovima, na Nirnburg stazi.

honda Civic type R 2017 novi rekord nirnburg staza

Po drugi put je Honda R postavio rekord najbržeg FWD autmobila na Nirnburg stazi.

Novi model iz desete generacije sa 316 KS, baziran na Hondinom porodičnom hečkbeku završio je stazu u fantastičnom vremenu od 7:43,8s. Što je bilo dovoljno da preotme krunu od VW Golf GTI Clubsport S za samo nešto više od 3 sekunde.

Iako je automobil u razvoju, sa roll barom postavio vreme u pitanju, Honda tvrdi da je rezultat reprezentativan i da oslikava šta je moguće ostvariti sa fabričkim modelom koji će biti izbačen na tržište kasnije ove godine. Novi automobil je skoro 7 sekundi brži na čuvenoj nemačkoj stazi u odnosu na svog prethodnika, koji je ostvario vreme od 7:50,63s još u 2015. godini.

Novi Honda Civic Type R – specifikacija

Honda sprema novi brzi hečbek za 2017. – novi Civic Type R baziran na 10. generaciji Civic hečbeka. Stiže samo 2 godine nakon trenutnog Type R Civica, a proizvodiće se u fabrici iz Velike Britanije i izvoziti širom sveta.

Zasnovan na novoj arhitekturi koja prožima standardni Civic, Type R pokreće turbo 2,0-litarski četvorocilindrični VTEC motor koji proizvodi 316 KS– povećanje od 10 KS u odnosu na odlazeći model – i 400 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi preko novog šesto-stepenog manuelnog menača i pogonom na prednje točkove.

Vođa Type R projekta, Hideki Kakinuma izjavio je da pogon na sva četiri točka nikada nije razmatran kao opcija za brzi Civic, uprkos tome što ga rivali kao što su Ford Focus RS i VW Golf R koriste.

Honda Type R – moduli vožnje

U pokušaju da privuče što više ljudi, Honda je takođe opremila novi model sa adaptivnim amortizerima i nizom modula vožnje po prvi put. ‘Komfort’, ‘Sport’ i trkački ‘R +’ režimi utiču na upravljač, gas, amortizere i odgovor menjača. Još jedna nova karakteristika je dodavanje funkcije slaganja obrtaja, koja automatski smanjuje gas pri promeni na niži stepen prenosa i održava zamah.

Vizuelno, novi type R zadržava zaštitni ekstrovertni stil, ali Honda tvrdi da novi model ima “sveobuhvatniji aerodinamički paket” od svog prethodnika. Bolje podvožje, prednji vazdušni usisnici i generatore na krovu su dodati, uz trocevni izduvni sistem. Aluminijumske felne su takođe dostupne.

Da li biste sada dali na otkup svoe vozilo u zamenu za novi Type R?